Total de visualitzacions de pàgina:


7 d’abr. 2015

Dracs!!!!!!!!!!!!

Ara que s'acosta Sant Jordi avui us vull deixar un recopilatori de DRACS ben originals i creatius !!!!!


Dracs amb oueres:













Dracs amb pinces :













Dracs amb ampolles i gots:









Dracs amb culleres de fusta :



 *Les imatges són extretes la majoria de diferents pinterests i moltes d'elles no hi havia la procedència d'on venien . Els seguidors del bloc ja sabeu que sempre poso la font d'on trec les imatges per tant disculpeu-me aquest cop . Gràcies.

15 comentaris:

  1. Mmmmm, m'encanten. a més a més em van de perles ja que hi ha una activitat que vull muntar a l'escola del David per la que necessitàvem fer dracs, havia de buscar models i propostes i m'ho has posat en safata.
    MIL GRÀCIES GUAPA!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mira que bé!!!!!! Ja ens explicaras l'activitat que faras a l'escola d'en David que de ben segur et queda la mar de xula!!!!!!! Petonets guapa

      Elimina
  2. qué monadas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! me encantaría ser dragón para darte un mordisco, jajajajaj. un beso largoopooooooooooooooooooooooooo, cariño.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jijijijijiji pero un mordisco pequeñito ehhhhh
      Mil besos cielo.

      Elimina
  3. Ohhhh n'hi ha que són es-pec-ta-cu-lars!!! Molt bona selecció, guapa, moltíssimes gràcies!!! Un petó dels grossos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n ' alegro que t 'agradin Joana. Ja va costar fer la tria perquè n 'hi ha moltíssims a la xarxa .
      Un petonet guapa.

      Elimina
    2. Per cert, em permets que enllaci aquesta entrada sobre dracs en una del meu blog que estic preparant de Sant Jordi?

      Elimina
    3. I tant Joana. Cap problema.Petonets

      Elimina
    4. Gràcies, Magda. Sortirà el dia 21. Una abraçada

      Elimina
  4. Molt xulos! Si passes pel meu bloc trobaras un regalet! http://aprendreaclasse.blogspot.com.es/2015/04/premi-parabatais.html

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies Xeli!!!!! Ara mateix m'hi passo, quina il.lusió.
    Una abraçada!!!!!

    ResponElimina
  6. Vaja, tot un exèrcit de dracs! I tots encantadors... a veure quin volen adoptar els nens... Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n ' alegro que t'agradin. N'hi ha uns quants de ben originals veritat?A veure que diuen els nens.
      Petonets trempada

      Elimina
  7. Hola Magda. Gràcies per compartir aquest recull de dracs. Jo també volia fer-te arribar el premi Parabatais que ha arribat al meu blog. El tens a http://marta345.blogspot.com.es/2015/04/tots-els-premis.html
    Una abraçada
    Marta / TresQuatreiCinc

    ResponElimina