Total de visualitzacions de pàgina:


24 d’abr. 2012

Mural primavera !!!!!



Aprofitant que arribava Sant Jordi vam decidir dibuixar unes roses ben boniques i enganxar-les sobre un fons de paper de diari .

Aquests són els passos que vam seguir:

Estripem paper de diari i anem fent un collage.

Dibuixem una rosa amb cera negra sobre fons blanc.

La pintem amb una  "aiguada " vermella per la flor i verda per les fulles i la tija .








I aquí podeu veure el resultat final !!!

Una tècnica que dona uns resultats molt vistosos !!!!!



14 comentaris:

  1. Qué bonitas han quedado las rosas. Un saludo

    ResponElimina
  2. Gràcies Ametlla me n'alegro que t'agradin!!!!
    Una abraçada!!!

    ResponElimina
  3. Gracias Miren me alegro que te gusten han quedado muy vistosas!!!!
    Besitos!!!

    ResponElimina
  4. Què maques! La veritat és que el resultat és molt vistós! És ben cert que , de vegades, amb coses senzilletes. . . M'han encantat!
    Un petonet, guapa!

    ResponElimina
  5. És veritat Marta , a vegades ens volem complicar massa la vida i amb coses ben senzilles poden sortir uns treballs la mar de bonics!!!!
    Me n'alegro que t'hagin agradat !!!
    Petonets!!!!

    ResponElimina
  6. Quins murals més xulos, Magda!
    També m'han encantat les imatges de les roses abans de posar-les al mural. Tenen un encant especial.
    Una abraçada, guapetona!

    ResponElimina
  7. Gràcies Olga !!!
    És veritat que les roses abans de posar-les al mural van queda amb un encant especial, a mi també em van agradar molt com anaven quedant.
    Petonets guapa!!!

    ResponElimina
  8. Que bonic aquest mural, Magda! Té raó l'Olga les roses soles són encantadores. Queda molt bé la pintura aigualida sense respectar els marges. El contrast amb el paper de diari és genial.
    Petonets!

    ResponElimina
  9. Què xules Magda! M'han agradat molt. Com va anar el Sant Jordi? Espero que molt bé!!! Per cert, quan vulguis pots passar pel meu bloc a recollir un petit premi. Molts petonettttsss!! ;)

    ResponElimina
  10. Gràcies Lluna me n'alegro que t'agradin!!!!
    El contrast amb paper de diari i algun dibuix amb colors vius queda genial com els teus punts de llibre que em van encantar!!!
    Petonets guapa!!!!

    ResponElimina
  11. Me n'alegro molt Joel que t'hagin agradat !!!!
    El Sant Jordi malaltona a casa amb gastroenteritis però que hi farem, això que m'encanta anar a passejar per la Rambla haurem d'esperar al proper any!!!
    De seguida em paso pel teu bloc !!!!
    Petonets!!!!

    ResponElimina
  12. Hola Magda, us han quedat molt boniques!! jo també et segueixo! Petons.

    ResponElimina
  13. Moltes gràcies Marisol, me n'alegro que t'agradin !!!!!!
    Fins aviat guapa!!!
    Petonets!!!!

    ResponElimina