Total de visualitzacions de pàgina:


20 de gen. 2012

Contes infantils !!!!

El món dels contes ens permet viatjar, imaginar, compartir ....  mil i una històries.
Aquí en teniu un petit recull , que generalment es treballen i s'expliquen a l'escola i que de ben segur els hi agradaran moltíssim als vostres infants.
A més aquests contes els podem visualitzar amb el canó i una gran pantalla com si estiguessim al cinema i segur que els hi encantarà.


ELS FOLLETS SABATERS


EL PEIX IRISAT



LES SET CABRETES I EL LLOP



LA RÍNXOLS D'OR



EN PATUFET


Del conte d'en Patufet tot i que se n'han fet moltes versions he decidit penjar aquesta, que només és d'audio perquè m'ha fet recordar moltíssim la meva infantesa.  Tal i com aquí l'explica(tret d'un vinil per això falla una mica el so) és com jo l'havia escoltat sempre de petita,així l'explicava la meva àvia i després la meva mare i el meu pare, i m'ha fet moltíssima il.lusió troba aquesta versió.

6 comentaris:

  1. Gràcies!!! Ens van la mar de bé aquests enllaços!!! Per cert, encoltant el conte del Patufet, sí que es veritat que et transporta a la infància!!! Només escoltar-lo en audio també és un recurs molt bo que s'està perdent amb les noves tecnologies.
    Un petonet ben fort!

    ResponElimina
  2. Gràcies a tu Olga pel comentari.
    Me n'alegro que aquests enllaços et vagin la mar de bé!!!!!
    Oi que si que ens porta a la infància aquesta versió d'en Patufet????
    Fins aviat!!!
    Una abraçada!!!!

    ResponElimina
  3. HOLA MAGDA:
    Aquests dies estic explicant el conte d'en Patufet a la meva classe. Encara el treballarè durant algunes setmanes més. Tot un clàssic!
    una abraçada

    ResponElimina
  4. I tant que és tot un clàssic Ametlla i als nanos els hi encanta. Jo no em canso mai d'explicar-lo.
    Gràcies pel comentari .
    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt la publicació que ens has fet, trobo que ens pot ser molt útil de tenir ben a prop. Comparteixo l'opinió que el Patufet ens transporta a una altra època.

    Moltes gràcies!! Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Gràcies a tu Joel pel comentari.
    Me n'alegro que t'hagi agradat i sobretot que et sigui útil.
    Ens continuem llegint.
    Fins aviat!!!
    Una abraçada

    ResponElimina